KÄVIN KATTOO TWILIGHTIN !! IHQ. Rakastan sitä. Jaakoppi <3 Jaakoppi ilman paitaa <3<3<3<3<3<3 (no ei siitä sen enempää).

Nyt olen Mollalla (oon aika usein). Molla pelaa miun kännyllä. Just sain ladattua sen akun. Nojaa. Äskön myö katotiin pingu leffaa ja syötiin sipsejä. Oli kiwoo. Mitäs sitä kirjottais.. Nukuin TOSI huonosti. Nou idea miksi (varmaan ku iskä kuorsas). Mummi soitti puol 10 aamulla. Se ei IKINÄ soita mulle. Olin sillei "onx jotain sattunu ku soitat MULLE?" "Ei ku miä vaan soitin ku myö ollaan täällä mökillä, ja täällä on vähän viilee", se vaan piipitti siel luurin toises pääs. "Niin täälläki joo", vastasin järkevästi peiton alta. Sitte se jaaritti jotain vanhus asioita ja löi mulle luurin korvaan.. On siinä mummolla pokkaa.

Eilen yritin löydä tiilen halki mun kämmenen sivulla. Sain sairaan mustelman. (Herne voin näyttää sen maanantaina.) Sattuu jos yrittää laittaa lapasta käteen. 

En kyllä ala laulaa Mollan kaa karaokee (MOLLA SIITÄS SAIT). Enkä varsinkaan ABBAn Dancing Queen.

Huomenna avataan Mikkelin "joulukatu". Kulkueessa ILOISET tontut (meijän isukki partio puvussa) laulaa joululauluja ja kantaa soihtuja. Ja jakaa karkkia. *namsk* Sinne siis. .

Mitäs muuta.. Oltiin Mollan kaa lenkillä Orikon ympäri. Ei näkyny karhuja, vaikka haulikko oli mukana. Oli kiva saada vähän happea (partakin kasvaa vähän nopeammin ku naama saa happea).

Ne tontutkin on liikkeellä. Hymyä huuleen ja kameli selkään, pikkuystäväni.

PS. Mulla ja Svenillä on vähän taukoa, koska Svenin selkä katkes ku se hyppäs ladon katolta benji-hypyn (ilman köyttä). oo jAA, olen vapaa nainen Mikkelissä.